Monday, March 5, 2012

मलाई मिसले १२ बर्षको उमेरमा चिक्न सिकाउनु भयो


धेरै बर्ष अगाडिको (२०३१ साल) कुरो हो | त्यो बेलामा नेपालमा रास्ट्रीय बिकास सेवा (रा वी से ) कार्यक्रम अन्तर्गत त्रिभुवन विश्व विध्यालयमा एम ए अध्यनरत बिद्यार्थी हरुले एक बर्ष गाउको स्कूलहरु मा पढाउनु पर्थ्यो | त्यसै कार्यक्रम बाट हाम्रो लम्जुंग को स्कूलमा (स्कूलको नाम दियो भने त्यो समयमा पढाउने मीसको नाम खुल्ने डर भएकोले स्कूलको नाम भन्न असमर्थ छु ) पनि पढाउन एक जना मीस आउनुभएको थियो | हाम्रो घर स्कूलको नजिकै भएको र पहिले पनि एक जना रा वी से शिक्षिका बसिसक्नु भएकोले नया आएको मीस पनि हाम्रो घरको धन्सारमा नै बस्ने हुनुभयो | त्यो बेलामा म ६ कक्ष्यामा पढ्थे | गाउको बिद्यार्थी अंग्रेजी कम्जोर हुने नै भयो | मेरो बाबा सानैमा मर्नुभएकोले म टुहुरो ले अन्त गएर ट्युसन पढ्ने त्यस्तो अवस्ता पनि थिएन | त्यसैले मीसले मलाई अंग्रेजीको ट्युसन पढाइदिने बिचारले मेरो आमा लाइ भन्नु भयो रामुको अंग्रेजी कम्जोर छ म यसलाई बिहान बेलुका अंग्रेजीको ट्युसन पढाइ दिन्छु (हुन त वहा भूगोल शिक्षिका हुनुहुन्थ्यो ) | मेरो आमाबाट ट्युसनको पैसाको आसा भन्दा पनि वाहाको कपडा धोइदिने पकाएको भाडा पखाल्ने आसा गर्नुभएको रहेछ | आमाले पैसा दिन नपर्ने भए हुन्छ म काम गर्दिन्छु भन्नुभयो | त्यसैले मलाई वहाले बिहान बेलुका पढाउँन थाल्नु भयो |


एक दिन पढ्दा माघ को राति ९ बजेको हुदो हो (गाउमा बिजुली नभएकोले राति ९ बजे त मध्ये रात जस्तै हुन्छ ) झरी परिरहेको थियो | मीसले झरी परिरहेको छ किन घरमा जान्छौ र यहि धन्सारमा नै सुतेपनि भैहाल्छा भन्नुभयो | यो जाडोमा के वोड़ने नी मीस भनेर सोध्दा वाहाले म संग स्लीपिंग ब्याग छ त्यही वोडेर सुत्न भैहाल्छ भन्नुभयो | मत कहिलेपनि स्लीपिंग ब्याग नदेखेको मान्छे स्लीपिंग ब्याग कस्तो हुने रैछ भनेर देख्ने लोभले हुन्छ भनिदिए | त्यसपछि वाहाले स्लीपिंग ब्याग मलाई दिएर पढेको गुन्द्रीमा सुत्न भन्नु भयो | पहिलो पटक स्लीपिंग ब्याग मा पस्दा त थैलो भित्र पसेजस्तो लाग्यो | तर न्यानो भने घरको सिरक भन्दा पनि बढी लग्यो | मीसले धन्सार्को झ्यालबाट मेरो आमालाई बोलाएर पानि परि राको छ रामु यहि सुत्छ है भन्नु भयो | आमाले पनि नाई भन्ने कुरो भएन | मीस ले लाल्टिन निभाउनु भयो र सुतियो |

मध्ये रात तिर पिसाब लाग्यो र उठ्दा त मीस त निदाउनु भएको रहेनछ कि के हो र वाहाले सोध्नु भयो पिसाब्लाग्यो कि के हो म पनि पिसाब फेर्न जान्छु हिड भनेर टर्च लाएट बाल्नु भयो | बाहिर गएर पिसाब फेरेर आएपछि भन्नुभयो तल गुन्द्रीमा डर लागे यहि खाटमा आएर सुत | मैले डर लाछैन भनेपछि हुन्छ त सुत भन्नु भएर वाहा खाटमा जानु भयो | तर त्यसपछि त वाहा नै तल म सुतेको गुन्द्रीमा आएर मसंग टासिएर सुत्न थाल्नु भयो | मत के गरौ के गरौ भए | मीस्लाई केहि भन्ने कुरो पनि भएन | त्यसपछि त वाहाले स्लीपिंग ब्याग को चेन खोलेर मेरो गुला तिरपो हात ल्याउन थाल्नु भयो | मेरो त जिउ सिरिङ्ग हुन थाल्यो तर म त यन्त्र जस्तै मीसले जे गरेपनि केहि भन्न नसक्ने स्थितिमा थिए | मीसले मेरो लाडो चलाउन थाल्नु भयो | मैले त अहिले सम्म छोलेको पनि थिएन त्यसैले लाडोको छाला पनि फर्केको थिएन | तर चलाउदा लाडो त सन्कन थाल्यो | मीसले मेरो हात वाहाको दुधमा लगेर च्याप्प पार्न लगाउनु भयो | मैले दुध समात्दा वाहा त सी.. सी ... आ ...आ... गर्न थाल्नु भयो | त्यस राति त्यतिकै मा आब सुत भन्नु भयो र आफु पनि खाट मा जानु भयो |


भोलि बेलुका देखि त मीस ले आमा संग भनेर वाहाको कोठामा नै पढेपछि सुत्न स्वीकृति लिनुभयो | १२ बर्षको केटो कसैले संका गर्ने पनि भएन | त्यहीमाथि गाउ घरमा ति कुरा हरू सामान्यनै हुन्थ्यो | सहरको जस्तो आइमाई संग कोठामा सुतदामा चिकिहाल्छ भन्न पनि थिएन |

भोलि पल्ट बाट त मीसले मलाई खाटमा सगै सुतौन थाल्नु भयो | वाहाले तेल लगाएर मेरो लाड़ोको छाला फर्काइ दिनुभयो | र वाह दुध चुस्न लगाएर पल्टिनु भयो म पनि वहाको दुध चुस्न थाले | वहाले एक हातले दुध समात्न भन्नु भयो मैले त्यो पनि गरे | मीस त सी.. सी.. सी.. सी.. गर्न थाल्नु भयो र उठ्नु भयो र मेरो भर्खरै छाला फर्काएको लाडो चलाउन थाल्नु भयो | लाडो को छाला तल माथि गरेर छोलन थाले पछी त मलाई भित्रै काउकुती लाग्न थाल्यो र एकछिन पछी त जिउ सिरिङ्ग हुने गरि सेतो पदार्थ निस्क्यो | म त झसङ्ग भए तर त्यो नै रहेछ जिन्दगि को पहिलो फुसी झराइ | त्यो पनि मीस को हात बाट |

No comments:

Post a Comment