Monday, March 5, 2012

होटेल


 म होटेलको आफ्नो कोठाबाट निस्केर ढोका लगाउन लागेको बेलामा संगैको कोठामा एउटी महिला ढोका खोलेर पस्न लागी । ओठ अली मोटो, चस्माको पावर बढी भएको लाग्ने चस्मा लगाएकी, पेट अलिकती ठुलै भन्नु पर्ने, पाइन्ट लगाएकी अली काली थि । अनुहार अलि भद्दा नै भन्नु पर्ने, तर काम चलाऊको लागि ठीकै हो । मलाई देख्ने बित्तिकै मुस्काइ । म पनि मुस्काइ दिए जबाफमा । कुराकानीबाट थाहा भयो आजै आएको र एक्लै रहेछ भन्ने पनि थाहा भयो । म पनि ३ दिनदेखी त्यस होटलमा एक्लै थिएँ । हाउभाउबाट दुबै जना एक्लै हुनुको फाईदा दुबै जनाले लिन सकिने संभाबना देखे । म केही समय बाहिर घुम्न जान लागेको भनेपछी उ नयाँ भएकोले घुमाउन सक्नु हुन्छ भनेर सोधी । मैले हुन्छ भनेपछी केही समय पर्खन भनी ।

छिट्तै तयार भएर निस्की । अघिभन्दा अली राम्री र स्मार्ट देखिन्थी । संगै घुम्दा उबारे धेरै थाहा भयो । पहिला युएमएनमा कामा गर्दी रहिछे र अहिले पिएच्डी गर्दै रहिछे । त्यही पिएच्डिकै कामले आएकी रहिछे । बिहे भैसकेको रहेछ र एउटी छोरी पनि रहेछ । कामले गर्दा परिवार छाडेर हिंडेको एक महिना जती भएछ । यती जानकारीबाट आज राती काम हुन सक्ने अनुमान लगाएँ । त्यसैले अली एकान्त ठाउँतिर घुमाउन लगें । एकदमा खुलेर कुरा गर्यौं । आफ्नो पहिलाको जब र पिएचडिको अली बढाइ चढाइ कुरा पनि गरी र छिट्टै आफैले आँफैलाई साइन्टिस्ट बन्ने कुरा गरी । एमपिएच पछी पिएचडी गर्दै रहिछ । कुराबाट घमन्डी रहिछे भन्ने कुरा बुझ्न गार्हो भएन ।

पस्चिमाहरुसंग कामा गर्दा र अहिले बिदेश बस्दा नेपालीहरु धेरै कुरामा धेरै पछाडि भएको बताइ । मैले पनि चाइने कुरामा पछाडि भए पनि नचाहिने कुरामा नेपाली पछाडि नभएको बताएँ । जस्तो? उस्ले सोधी । मैले मौकाको फायदा उठाउन चुकिन र भने नेपालअका युबा युबतीहरु झन्डै यूरोपेलीकै हाराहारीमा भएको, धेरै होटेलहरुमा दिउँसै पनि केही घण्टाको लागि यौन गरिने, प्रोनोग्रफी र सेक्स ट्वाइजहरु बिक्री हुने, थुप्रै नेपाली ब्लू फिल्मा बनेको कुरा बताएँ । मेरो कुरालाई हाँस्दै स्वीकारी र नेपाली ब्लू फिल्मका चक्काहरु पाउन गार्हो हुन्छ रे नि भनी । मैले छ्यासछ्यास्ती पाइने कुरा बताएँ र केही कोठामा नै भएको बताएँ । हेर्ने हो भने राती देखाउन सक्छु भनें । मौन स्वीक्रिती दिएर फिस्स हासी । साँझ परिसकेकोले कसरी छिटो कोठामा पुगेर फिल्मा देखाएर चिक्ने भन्ने कुरा मनमा खेल्न थालयो र छिटो कोठामा पुग्न हतार भयो । झमक्क साँझ पेरिसअकेको थियो । यताउता हेरें कतै कोही नदेखिएकोले त्यो सानो जंगल जस्तोमा उस्को हात समातिदिएँ र आफूतिर तानें । उस्लाई पनि मलाई जस्ताइ भैसकेको रहेछ बिना संकोछ ममा टासिन आइ । अंगालो हालेर किस खाइदिएँ । अरुले देखला राती गरौला सबै कुरा भनी । मैले पनि हुन्छ भनी दु:धको पोको माडेर छाडिदिएँ । र होटलतिर कुरा गर्दै लाग्यौं ।

खाना खाएर कोठातिर लाग्यौं । सीधै हामी दुबै जना मेरो कोठामा पस्यौं । मैले शिबानी थारुको हब्सीसंगको ब्लू फिल्मा हेर्ने भनी सोधें । उस्ले हुन्छ भनेपछी मैले त्यही देखाइदिएँ । मैले पहिल पहिला ब्लू फिल्मा हेर्को छ कि छैन भनी सोधें । फिल्ड जाँदा कहिलेकाही कुहिरेहरुसंग हेरेको बताइ । आफ्नो लोग्ने बाहेक अरुसंग चिकेको छ भनेर सोधे । कुहिरेहरुसंग चिकेको स्वीकारी । बूढो कत्तिको चिकालु छ भनेर सोधें । मोरो डेडे खासै चिक्न नसक्ने बताइ । एक्कैछिनमा झर्ने, नचाटिदिने, यस्तो कुरो धेरै नगरने बताइ । फिल्म हेर्दा हेर्दाइ टांसिन आइ र मेरो पाइण्टको फ्स्नर खोल्न थाली । मैले पुरै पाइण्ट खोलिदिएँ । मेरो लाडो देखेर ‘ओहो कत्ती ठुलो’ भनी र एकछिन खेलाई र चुस्न मन पर्छ भनेर चुस्न थाली । चुस्न पोख्त रहिछे भन्ने कुरो चुसाइबाटै थाहा लाग्यो । मैले बिस्तारै आफूलाई पनि नांगो बनाएँ र उस्लाई पनि । मैले उस्को जिउ मुसार्न थालें ।   दुई घण्टा जती हाम्रो आसन आसनको चिकाइ चल्यो । पहिला म माथि बसेर चिकें । चिक्दा उस्को दुध पनि चुसिदिएँ । यसो गर्दा ऊ पागल जस्तै भै बढी आनन्दले गर्दा । उस्ले चाक हल्लाउन थाली, आँखा चिम्लेर अनौठो आबाज निकाल्न थाली । आबाज ठुलो गर्ला भनेर जिब्रो चुसिदिएँ ।   नांगै उ मसंगै रातभरी सुती । भोलीपल्ट उ जानु पर्ने भए पनि थप २ दिन त्यही बसी । डुबै दिन मेरै कोठामा सुती । मेरो चिकाइले अब उस्को घमण्ड चुर चुर भैसकेको थियो । मसंगको चिकाइमा पूर्ण यौन सन्तुस्टी पाएको कुरा बताइ ।

1 comment:

  1. hey girls, if you want safe, secret and muture sex relation with some boy, please contact me In this email ID (armiketo2015@gmail.com). But I'm available in Kathmandu valley only. And Those girls are working as a prostitute (money takes girls) please do not contact me because I don’t do sex paying money. जो केटीहरु पैसाको लागी होइन तर गोप्‍य, सुरक्षित तरिकाले आफ्‍नो यौन चाहना पूरा गर्ने इच्‍छा गर्नु भएको छ भने मात्र मलाई सम्‍पर्क गर्नुहोस्‌। जस्‍तै बिद्यार्थी केटीहरु, बुढो मरेकाहरु र बुढो बिदेशमा वा अन्‍य कुनै काम बिषेशले घर बाहिर भई आफ्‍नो यौन चाहना पूरा गर्न नपाएका केटीहरु/महिलाहरुले मात्र सम्‍पर्क गर्नुहोला। (armiketo2015@gmail.com). धन्‍यवाद।

    ReplyDelete