Monday, March 5, 2012

शोभाको रसिलो पुती


मेरो मामाघर बिर्तामोड हो । जाडोको विदामा म मामाघर गएको थिएँ । मामाघरमा काम गर्न शोभा नाम गरेको केटीलाई राखेको रहेछ । होची होची भए पनि राम्री । १७ १८ वर्षकी होली । ठूल्ठूला दूधका फाँचा थिए । चाक पनि क्या फैलिएको । हिड्दा थल्थल, पहिलो चोटी देख्ने वित्तिकै मेरो त लाँडो ठन्कियो । यसलाई कसरी चिक्ने भनेर म सोच्न थालेँ । मामाकी छोरी एक वर्षको थिइन । मैले शोभालाई सयको नोट दिएर सानीलाई बिस्कुट ल्याइदेउ है । उसले हर्लिक्स बिस्कुट ल्याइ दिइ । ७५ रूपैयाँ फिर्ता दिइन । मैले पनि के गर्दी रहिछ भनेर मागिन । बहिनीलाई उसले बोकिरहेकी थिइ । मैले बहिनीलाई बोक्न खोज्दा शोभाका दूधमा छुइयो । मलाई त सन्नन भयो । उ मुसुक्क हाँसी । मलाई यो सजिलै फँस्छे जस्तो लाग्यो । एक दिन माइजुहरू धुलाबारी जानु भएको थियो । मामाघरमा म र शोभामात्रै थियौं । म मामाको खाटमा बसेर टीभी हेर्दै थिएँ । स्टार मुभिजमा गज्जबको फिल्म आइरहेको थियो । एन्जेलिना जोलीलको हट बेड सिन थियो । मेरो लाडोँ सन्किन थाल्यो । सिराने तानेर खुट्टाहरूका बीचमा चेपेर फिल्म हेर्दै थिएँ । मामाको सिरानेमुनि कामसूत्र कन्डम रैछ । मेरो माल त झन झन सन्कियो । शोभा.....भनेर बोलाएँ ।

किन राजु दाइ भन्दै उ आइ । बसन, टीभी हेर्न मन लाग्दैन । मैले आफ्नो लाँडोलाई सिरानेमुनि दबाउँदै भने ।
आ कति काम छ, भरै सान्दिदी (उ माइजुलाई सान्दिदी भन्थी ) आए पछि गाली गर्नुहुन्छ ....भन्दै उ बसी ।
के इंग्लीस फिल्म पो लाउनु भा रछ हिन्दी, नेपाली लाउनु न ....इंग्लिसमा त मजा हुन्छ नि । क्या क्या सिन आउँछ मैले दाहिने खुट्टाले सिराने चेपेर भने । फेरि टंग किसको सिन आयो । मेरो पालो शोभाको दूध च्याप्प समातेँ । अबुइ के गरेको भन्दै उ हिड्न आँटी । म हात परिसकेको शिकारलाइ उम्कन कहाँ दिन्थेँ र । झ्याप्पै समातेर कार्पेटमै लडाएँ र मुखमा मुख जोडेर किस गर्न थालेँ । उ आफूलाई फुत्काउने प्रयास गर्दै थिइ । यसले चिक्न नदिने रैछे भनेर कपडामाथिबाटै दल्न थालेँ । दुइटै हात समातेर दुइतिर पारेर मुखमा किस गर्दै तलबाट दल्दै थिएँ । एकछिन पछि प्रतिरोध गर्न छाडी । अनि मेरो पालो बिस्तारै एउटा हात छाडेर उसको सुरूवाल खोलेँ र आफ्नो पनि पाइन्ट खोलेँ र लाडोँ निकालेर त्यसको पुतीमा छिराउँन खोजेँ ।

फेरि मलाई मामाको सिरानेमुनि भएको कन्डमको सम्झना आयो । शोभालाई दुबै हातले बोकेर पलंगमा ल्याएँ र पुरै नाँगो बनाएँ । अनि कन्डम लगाएर चिक्न थालेँ । मैले अहिलेसम्म चिकेका केटीहरूमध्ये शोभाले पुतीबाट निकै पानी फाली । यस्ता केटीलाई कुकुर स्टाइलमा चिक्न धेरै मजा हुन्छ । एक छिन नेपाली स्टाइलमा हानेँ पछि शोभालाई घोप्टी पर्न लगाएर कुकुर स्टाइलमा चिकेँ । एक पटक झरिसकेपछि छाड्न मन लागेन अनि दिउँसै दुई पल्ट चिकेँ

No comments:

Post a Comment