Monday, March 5, 2012

पिकनिकमा बलत्कार


म १८ वर्षकी भएँ । हामी १२ क्लासका साथीहरू मिलेर सुन्दरीजल पिकनिकमा गएका थियौँ । ११ जनाको ग्रुपमा केटीहरू ४ जना थियौँ । दिनभरि पिकनिकमा रमाइलौ गरयौ । एक छिनपछी केटाहरूले नुहाउन जाउँ भने । सबै नुहाउन गयौँ । नुहाउँदा नुहाउँदै पानी छाप्याछ्याप हुन थाल्यो, केटाहरूले केटीहरूलाई पछार्ने केटीहरूले केटाहरूलाई पछार्ने । हुँदाहुँदै आधिजस्तो नांगै भयौँ , केटाहरू मौका छोप्दै च्यापच्यापी दूध समाउँदै गरिरहेका थिए । हामीलाई पनि मज्जा आइरहेको थियो । पवनले मेरो दूध दुख्ने गरी माडिदियो । मैले पनि उसको लाँडो मुठारी दिएँ ।
हामी साँझ परिन्जेलसम्म चलेर बसेका थियौँ । पवनले वियर खाने भन्यो, खाएँ । एक छिनपछि मलाई टाउको दुख्न थाल्यो । म सुतेँ, केटाहरूले मलाई बलत्कार गरेछन् । दुई घण्टापछि होस आयो, पुती भत्भती पोलिरहेको थियो । हेरको पेन्टीभरि रगतै रगत भएको रहेछ । हिड्न पनि गारो परो ,खुब रोएँ । पवन, कपिल र संकेतले मेरो बलत्कार गरेछन

No comments:

Post a Comment